Riga - Reisverslag uit Riga, Letland van Lars Cox - WaarBenJij.nu Riga - Reisverslag uit Riga, Letland van Lars Cox - WaarBenJij.nu

Riga

Door: Lars

Blijf op de hoogte en volg Lars

16 Maart 2012 | Letland, Riga

Luie dagen in Riga. 3e keer dat ik hier verzeild geraak en de meeste dingen hier wel al eens gezien :-)
Ideaal als tussenstop naar Rusland.

Mn eerste couchsurf stop ook.
De host, die ik ken van vorige keer in Riga, is superlief en doet er alles aan om me hier thuis te laten voelen.
Mn was doen, koken, afwassen, inkopen doen,...alles wordt hier voor mij gedaan en ik mag absoluut niet helpen.
Maar vanavond trakteer ik wel op een etentje :-)

Naar de cinema geweest, MTV kijken, lezen en that's it :-)

Tof ook dat er bezoek is,kenny is hier met zen school enkele dagen en in de avond hebben we wat tijd gehad om samen weg te gaan. Leuk om nog eens nederlands te praten, want tot nu toe nog geen enkele Belg tegen gekomen.

Intussen is Belgie ook hier voorpagina nieuws. Verschrikkelijk wat er gebeurt is in Zwitserland :/

Vanavond de Russische grens over om morgen in een hoogstwaarschijnlijk wit Sint Petersburg wakker te worden.


  • 16 Maart 2012 - 14:41

    Moeder:

    Fijn te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt op je trip. Dan toch een beetje een thuisgevoel in Riga? wasje en plasje wordt voor u gedaan....
    Inderdaad, we zijn allemaal wat onze kluts kwijt met de zware gebeurtenisen in Zwitserland. Vandaag is het een dag van nationale rouw.
    Ben in volle voorbereiding voor mijn trip naar Moskou. Zo te zien aan de weersomstandigheden moet ik van de lente terug de winter instappen.
    Het beste in Sint-Petersburg.
    groetjes

  • 21 Maart 2012 - 06:32

    Lu:

    waarbenjij.nu stelt me voor om u te verrassen met Hollandse lekkernijen. Ik zal da maar nie doen zekers. Zo te horen (allez.. te lezen) verloopt alles naar wens daar.
    Buiten die busramp in Suisse (wat erg is) hebben ze in Frankrijk ook hunnen maft. Eén of andere achterlijke die vanop een scootertje zomaar volk afknalt. 2012 hè, wa wilde... de mensen beginnen door te draaien.
    Ligt er alleszins nie wakker van.. doen wij ook niet.

    Oh.. en wij hebben voor`t eerst sinds mèèr dan 4 maanden nog eens een drupke regen gezien.. spannend :-)

    Have fun mate!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Letland, Riga

Brussels to Beijing overland

Recente Reisverslagen:

07 Mei 2012

Peking

23 April 2012

Terelj, Dalanzadgad, Yolyn am & Khongoryn els

13 April 2012

Ulaanbaatar

09 April 2012

Irkoetsk / Lake Baikal

05 April 2012

Trans-Siberian railway
Lars

Actief sinds 25 Jan. 2012
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 24792

Voorgaande reizen:

23 Februari 2012 - 05 Mei 2012

Brussels to Beijing overland

Landen bezocht: